torsdag 6 oktober 2016

Veckan rusar iväg.

Ja det är precis som rubriken säger...veckan den rusar iväg. Imorgon är det en vecka sen jag o Nettan drog till Oslo. Var ej så aktiv igår då jag ej mådde så bra efter jobb. Blev raka vägen till säng, sov till halv åtta. Vaknade till o åt lite flingor o mjölk. Därefter kom jag på att jag skulle handla, så jag o gubben drog o handla o jaz ville ej med. Efter handlingen kände jag att jag fortfarande var trött, men hade en tös som skulle nattas först. Efter 22 kände jag att de var dax att dra sig till kojs. Men innan jag låg i säng för att sätta larmet va hon redan 23...så därefter somna jag gott. Vakna dock med världens huvudvärk, nästan gränsen till migrän. Hemsk känsla, ville bara sova vidare. Men som sagt, plikten kalla... Tog piller o gjorde starkt kaffe...de lindra de hela lite. Drog sen upp tösen o gjorde frukost till henne. Därefter var de dax att säga hejdå till jaz, sen var de bara att ta en dusch o bege sig själv till jobb. Dagen har änsålänge erbjudit en kaffedejt med Nettan o nellie. Sen handling på jobb. Sen i eftermiddag blir de fixa käk till familjen, o jag själv skall till Ikea med Nettan på fika o höra lite om lanseringen av deras nya kollektion. Sen blir varava ner i soffan. Vad tycker ni om att hösten är kommen? 
 Ha de fint... 
 puss o kram på er!


1 kommentar:

  1. Tack för kaffedejterna idag! <3
    Hösten, I love it! Alla färgerna, kunna gå i scarfsar igen utan att dö av värmen, krypa upp i soffan med filt om sig o tända massa ljus. Helt underbart! :)

    SvaraRadera