onsdag 19 oktober 2016

Oopps....

Sorry, kom på att jag inte blogga igår. Igår blev de lite ändade planer. Efter att tösen åkt till skolan skulle jag varit hos Binis o tagit en kopp kaffe, men pga lite sömn för hennes del så blev de inställt. Istället blev De kaffe på 2 systrar med Sissi. Efter kaffet var de snabbt iväg till Jenny nails o fixa klorna. Det vi båda hade missuppfattat var att vi trodde de skulle ta oss samtidigt,men så blev inte fallet, så vi fick vänta på varandra. Med fixade klor blev de sen iväg till tågaborg för att käka lite thaikäk. Gott o mättande, och som alla andra gånger blev de en hel del kvar på tallriken. Hade under lunchen diskussioner vad vi skulle göra efter, för i mitt fall hade mitt ärende med grannen oxå blivit inställt och Sissi hade inga större ärende. Så efter maten begav vi oss o kolla ett par bilar till mig då min e kaputt igen. Så efter de ville Sissi diskutera en bil i Lund, så dit begav vi oss. Tog betydligt längre tid än vad vi tänkt, så med pedalen i botten skynda vi Oss tillbaka till dagis o hämta William, o sen lämnade av mig på lasarettet då jag skulle hjälpa mamma på röntgen. Med de klart blev de vänta in min gubbe som sen körde hem Mami. Men hann inte mer än hem o landa med rumpan i soffan förrens de var dax att hämta tösen från scouterna. Lika glad var hon denna gång, och berätta att hon verkligen ser fram emot lägret de ska ha på halloween. Så nu blir de fixa halloween kläder till henne. Någon som har förslag?? Efter hämtningen blev de hem och kolla tv och avrunda för natten. Vakna upp o kände mig pigg, o slänger ett öga på mobilen för att kolla klockan. 6,45?? What!!! Paniken börja komma, min klocka har inte ringt, gubben ligger kvar som börja jobba 7 och jaz som är seg att få upp... Flög upp o klädde mig. Starta kaffe o väckte jaz. Alla kom upp och iväg. Dock bara gubben som blev försenad, men det e sånt som händer ibland. Sen har Sissi varit snäll o kört mig till jobb, så slapp strula med tider stress o bussar. Idag efter jobb blir de hem o försöka fjäska för gubben o lillebror om de kan hjälpa mig att kolla o ev fixa bilen. Sen blir de fixa något käk, vet dock inte vad de blir än. Kanske nåt förslag? Så de e vad jag hade att berätta för er denna dag. Ha de fint, o puss o kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar