fredag 7 oktober 2016

Helgen e kommen..

Igår vara de inte många knop man gjorde efter man kom hem från jobb. Gjorde mig en toast o vänta på att klockan skulle springa iväg. Lite innan fem kom gubben hem så jag hann säga hejdå innan jag stack till Nettan. Väl framme hos Nettan fick jag frågan om vi kunde handla en runda, så vi drog till Willys o handla. Sen var de Ikea för att kolla in deras nya kollektion sällskap. Efter Ikea blev de Coop då Robban ville ha hem en Cola...sen var de ödåkra city för att lämna Nettan. När jag sen kom hem blev de en kall elk (öl) i soffan. Sen satt jag o skrev ner lite låtar till min nya skiva jag ska fixa till bilen. Fick även besök av grannen som undra när jag skulle fotografera hennes soffa så hon kunde lägga ut den till försäljning. Så blev bestämt att denna morgon skulle vi fixa de. Så efter att ha druckit mitt kaffe o skickat jaz till skolan blev de in där. Nu sitter man i ödåkra hos Nettan o dricker kaffe i väntan på att lilltösen ska vakna. Sen får vi se vart vi styr kosan. För ut ska vi.... 

 Ha de fint o trevlig helg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar