måndag 24 oktober 2016

Helt slut i rutan

Ja snacka om att mab e helt slut. Höll på att somna på jobb. Så la mig direkt när jag kom hem för att vila. Vakna runt 18 o kom på att jag skulle hämta Harry i bårslöv till mamma. Så körde dit och fick det avklarat. Han hitta lådan direkt och varit kelen o nyfiken. Så mamma är som ett barn på julafton.
Men lille Harry e världen goaste. Fick puss direkt när man kom. 
Varfall, när man var hemkommen igen var de bara att börja göra pannkakor på dotterns begäran. Så det e vad de blev till kvällskäk här. Dottern har duschat o gubben har hängt upp tvätten. Jag själv funderar på att gå o lägga mig redan. För helt slut i rutan. Hann även träffat mina pinglor idag.

Ha de fint.


5 kommentarer:

  1. Gott med pannkakor, hur många klarar du att äta? Jag får knappt i mig två hahaha

    SVar: Tack vännen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. 2 pannkakor e de jag oxå får i mig...

      Radera
  2. Vilka hemska bilder du får på mig var gång 😣😉

    SvaraRadera
  3. Finaste Harry! O goa mami
    Mmmums med pannkakor längesen man gjorde det ..
    Nettan så e de ju när man inte beredd på hennes paparazzi foton hahahah

    SvaraRadera
  4. Finaste Harry! O goa mami
    Mmmums med pannkakor längesen man gjorde det ..
    Nettan så e de ju när man inte beredd på hennes paparazzi foton hahahah

    SvaraRadera