fredag 21 oktober 2016

Fredag

Ja nu e de fredag igen... Tiden springer iväg. Blev till Nettan o Robban i morse på kaffe, sen lunch på suriyothai innan jobb. Hann även med en snabbis till ÖB o fixa jaz halloween klänning. Efter jobb var de hem o pilla lite med hemsysslorna som disk o tvätt. Sen somna jag en snabbis på soffan. Efter vilan var de på med musik o tända ljus för att höja mysfaktorn i hemmet. Runt 19,30 begav jag o jaz oss till McDonalds. Där fick hon en burgare o pommes innan vi begav oss till ödåkra. Jag hade ju gett mig fan på att jag skulle spela Nettan o Sissi ett spratt. De börja med att när Sissi kom til Nettan så höll jag på att låsa o låsa upp Sissis bil, då jag har hennes nyckel sen innan. När hon sen va inne sprang jag o jazmine in på tomten o skrämde de vid nettans köksfönster. Haha...den synen. Kan ju säga att de va Sissi som blev räddast o skrek. Höll de sällskap en stund, sen blev de hem. Ja där satt min gubbe o spela PS 4, så dr slog jag mig ner som sällskap. Jaz tog datan som sällskap. Snodde ett par öl från hjärtat som han har på balkongen, så nu blir de kudden för min del då jobb väntar imorn.
 Ha de fint o trevlig helg på er. 
 Puss o kram


2 kommentarer:

  1. Låter som en jätte bra dag :)

    Svar: Okej, ha en mysig dag vännen! :)

    SvaraRadera
  2. svar; Coop på Landskronavägen har dem :D
    trevlig helg vännen! :)

    SvaraRadera