tisdag 4 oktober 2016

Tisdag

Ja med tanke på rubriken borde jag börja skriva om dagen, men ville bara tillägga att jag hann ta en powerwalk o få några mysiga bilder från skogen som jag slänger med i dagen inlägg. Idag blev de lite senare uppstigning då dottern skulle till doktorn på sin kontroll. Var en ny läkare som ska hand om jaz då den gamla slutat. Men av mötet att dömma verkar även denna kvinna ha ett hjärta av guld. Tror hon fick en liten bild av min o jaz situation. Blev även glad att hon läst lite om jaz innan vi kom dit...så lite kött på benen hade hon. Efter läkarbesöket var klart var de raka vägen till Jaz skola där hon lämnades. Jag körde sen hem o invänta wifey som jag skulle joina till Kävlinge för att hämta hennes katt hon köpt. Så med en liten väntan bar de iväg till Kävlinge. O ut kom Sissi med de lilla livet. Så fin han va...o pratglad för den delen oxå. Så med (harry) i bilen blev de hem o göra han hemmastadd hos Sissi. Efter de blev de en runda i skogen igen för min del. Ville ju försöka hitta de där trädet med en perfekt färgkombo, men utan resultat. Så skall ut sen o leta, hehe! Efter skogen blev de hem o möta upp tösen från skolbussen. Har även tagit en runda på diskberget, så nu e de borta. De som väntar mig nu är att äta lite av resterna från igår (lasangette) sen skall jag till sjukhuset o hjälpa mamma som skall röntgas. Sen för tösen o gubben blir de lämning av Jazmine till scouterna. Det är väl lite av dagens uppdatering. Vad har ni själva hittat på? 
 Puss o Kram









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar