torsdag 13 oktober 2016

Seeeeg

Ja jisses va all tid springer iväg. Igår blev de ut e sväng med Nettan. Men en snabbis inom systemet då jag o gubben varit sjukt sugna på öl. Så med de handlat styrde vi kosan till eh i Landskrona ... gick även en runda o hitta massa intressant som vi ska kolla upp vid annat tillfälle. Efter vi druckit vår latte blev de lämna Nettan, sen hem till familjen. Där blev den öl med gubben i soffan. Vilket var uppskattat. Kom i säng runt midnatt och vakna upp sjukt seg. Men med lite kaffe blev allt bättre. Jobbade mina timmar, och begav mig efter jobb till Sara o lillebror för att hämta mitt mått som jag har till mina drinkar. För glömde de där sist vi hade drink kväll. Sen begav jag mig ner i stan för att hämta biljetter till morgondagens Cabaret show som ska ha premiär. Precis när jag va klar ringde mamma o fråga om jag kunde hämta hennes medicin o handla frukt. Så sagt o gjort va de raka vägen till Apoteket o fixa de, sen inom netto för att handla lite frukt. Va sjukt hungrig då tiden sprungit iväg, så blev hem om o göra ett par toast innan jag fick bort till mamma med hennes saker. Satt där en liten stund innan jag begav mig hem för att laga käk till jaz. Därefter fick jag ett ryck o bädda rent sängen... Annars inte mycket mer som hänt. Ligger redan under täcket o skall alldeles strax sova. Ledig helg men dock fullspäckad med massa ärende o saker som skall göras. Kommer inte hinna med allt jag vill, men ska försöka. Min lille Joels kalas e nog ett av alla ärenden ...men han vet att han inte slipper mig. Hehe... 

Så ha de fint med er o sov gott. 

 Puss o kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar