lördag 8 oktober 2016

Lördag eftermiddag

Ja hem blev de efter jobb men endast för att hämta Jaz o stoffe. Men Jaz ville inte med så blev bara jag o gubben. Väl klara med handlingen blev de packa upp. Sugen som man var slängde jag ihop en räkbomb. Därefter städa jag Jaz rum. Men ingen lur hittades. Så min tös har slarvat bort sin iPhone. Kul - not!!
Men men. Efter de var klart blev de ner till lödde på bilträff... mysigt men sjukt kallt. Då man inte hade många grader i kroppstemperatur efter några rundor bestämde vi oss för att köra hem igen. Väl hemma blev de lite smörgåstårta och en rosa panter drink. Sen har vi alla gjort vårt. Jaz framför data med kompis. Gubben framför film i soffan, och jag i sovrummet med musik o lite bloggskrivande o annat. Kan berätta att jag kolla upp om de stod nåt om min röntgen förra veckan, för fick aldrig nåt svar igår. Men nu vet jag varför!
Tydligen har de hittat förändringar av tumören och den har växt lite. Mina röntgen bilder är skickade till Lund för vidare granskning, och brev skall skickas till mig. Men nu e jag ju nojjig!! Ska de nu besluta att jag ska gå igenom skiten med steroider / cellgifter? Hoppas inte, vill slippa. Men ska inte oroa mig heller i onödan. Så får väl invänta brevet för att se vad de står.
Nu dax att sova varfall för att orka jobba imorn.
Ha de fint o puss o kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar