onsdag 12 oktober 2016

Onsdag.

Ja igår blev min eftermiddag en enda röra. Efter jobb blev de fixa ett minneskort med musik till sissis spelare i Audin. För jaz o Stoffe blev de käk. Sen vart klockan så pass att de var dax att köra jaz till scouterna. Körde ner henne, sen skulle jag ut en runda med Sissi. Men när jag kom hem igen va hon inte där. Skulle precis ut när de ringer ett nummer från Helsingborg. Brukar inte svara på nummer jag inte känner igen, men valde att svara då min magkänsla sa att jag skulle göra de. Tur de! De va jaz som sa att hon stod o vänta än, och att hon kom på att de skulle vara i bruces skog. Så va raka vägen ner o hämta henne. Men valde att köra hem istället för att leta i bruces då jag inte visste exakt var de var nånstans. Samtidigt som jag lämnat av jaz blev jag konfunderad över vart Sissi tog vägen....hon hade inte kommit än. Då fråga gubben vilken tid Emelie kom o skulle sova över....just de...hade helt glömt bort att hämta jultidningarna hon skulle kolla i. Så snabbt bort till mamma för att hämta de o prata en runda med henne. Väl hemma får jag sms - Jag e sjuk så ska hem! Jahapp...de va den stressen, haha....trötta mig tänkte jag. Skulle snart ändå ut med Sissi en runda. Men hon hade missuppfattat allt o kört hem. Men i de hela så blev de att jag körde till Emelies jobb o lämna tidningarna så hon kunde låna med de hem. Sen blev de en runda till maxi i Råå för att handla bröd, mjölk o Cola. Blev även en snabbdejt med Sissi o William. Sen hade jag oturen att förkylningen skulle jävlas..blev helt täppt i näsan o Stoffe bara skratta åt mig o mitt snörvlande. Kom i säng o vakna faktiskt pigg. Känner att de börjar släppa taget om min kropp sakta men säkert, så om några dagar ska jag väl va symptomfri... Har hunnit med min frulle och jobba några timmar. I eftermiddag ska jag kanske kolla en bil, men beror på om den e kvar. Så de var lite om min update...

 Ha de fint sålänge


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar