tisdag 11 oktober 2016

Jävla förkylning.

Ja då vart de tisdag. O man är fortfarande förkyld...ingen höjdare. Så någon som vill ta över? Efter jobb igår blev de fixa käk....ingen lust att stå vid spisen, så fick bli stuvade makaroner o ugnssteks falukorv. Enkelt men gott. Men som alla andra dagar valde gubben att gå o vila efter maten o tösen lekte med grannen. Jag då? Rastlös fast jag e förkyld o annat...så blev till väla en runda o mötte Sissi. Där slutade de med att jag fick hejda mig själv då jag hitta massa kläder jag ville ha.. Men vem vet vad jag gör när lönen kommer, haha!? Var annars en lugn kväll innan man gick o la sig. Vakna frösen o valde att snooza ett par gånger innan jag kom på att jaz e skitseg att få upp, så de va bara att klä på sig o gå in till henne. O mycket riktigt, låt mig va, vill sova...men de fungerade inte riktigt. Så fick mer eller mindre klä henne o putta av henne från sängen för att hon skulle gå till bussen. Ibland e man glad att ingen ser en på morgonen, för de hade nog fått sig ett gott skratt o undrat va fan man höll på med. Men nog om de... Nu jobba klart,sen käk, o sen scouter för jaz. Men mer om de sen.

 Ha de fint....


3 kommentarer:

  1. Fina du! Jag måste ut på jakt efter höst skor.. får väl ta det vid löning jag med :)

    Svar: Usch ja och ont gör det :( Skönt att du är av med det, bara förkylningen kvar nu då, dock kan de hänga kvar länge :( Tack fina du! <3

    SvaraRadera
  2. Krya på förkylningen hjärtat!! 💓

    SvaraRadera
  3. Krya på förkylningen hjärtat!! 💓

    SvaraRadera