onsdag 7 januari 2015

Torsdag....

http://youtu.be/g4zV5NIBU7I

Ja god morgon folket. En liten update från igår e att gubben hade punktering på bilen, så när man sluta jobbet va här någon hemma. 

Något som faktiskt gjorde mig skitglad var att han hade tagit lite av disken.
Varfall åt även en bit sprödbakad torskfilé ... Skall bara lära mig äta lite andra fisksaker oxå... Haha! Låter skitkräsen, men så farligt e de inte. Sen va inte gubben o dottern speciellt sociala så först försökte jag få med Jaz o hennes polare på vår pw, men precis i samma veva skulle Selma hem o då ville inte Jaz med ut. 


Så tog mig en varm lång dusch istället. Väl klar med de försökte jag få min huligan till att göra sig klar, men då kom hon på den brillianta idén att hon skulle sova hos mormor. Så efter ett samtal dit fick vi bekräftat att de va okej, så de va bara att klä sig o bege sig. 

När man va hemkommen igen blev de en öl o soffan. Sen runt midnatt var de dax att krama kudden. Idag vakna man lite smått frösen. Tittar ut o ser de regnar. Mysigt!! NOT!! Jaja va fan, man dör inte av lite regn. Nu frukost nere o dax att bege sig mot jobb. Så ha de gott. Puss o kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar