måndag 5 januari 2015

God morgon

Ja god morgon omvärlden. Hände inte så mycke igår mer än att laga mat o diska när man kom hem. Hade lovat mamma sen innan att jag skulle handla till henne, så blev en runda till maxi o handla. Så vart upp o packa upp allt till henne o ge henne en puss innan kosan styrdes hem igen. Helt slut hamna Jag i soffan o höll på att somna, MEN klockan var inte speciellt mycket. Men med tanke på dotterns energi så visste jag hur kvällen skulle bli. Så vid 21.00 la jag mig o under ca 30-40 min höll Jaz på att ropa på mig angående diverse saker. Efter de va kudden min bästa vän. Har vredigt o vänt mig en del känns de som för är inte speciellt pigg idag heller .... Har varit sjukt frusen sista dagarna. Så hoppas där inte e nån sjuka på intåg. Men nog om de jäkla tråkigheterna. Haha... Frulle nere, så nu mot jobb! Puss o kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar