måndag 19 januari 2015

Ledsen....

Ja denna dag kunde börjat bättre. Stoffes födelsedag... Alla morgonrutiner löp på som vanligt, o lyckades få upp Jaz o på med klänning då vi skulle in o gratta gubben. Väl på intåg var Jaz glad o sa hon vill ge presenten. Inga problem. Öppnar dörren o tänder lampan. Säger grattis, o då vänder han ryggen till o säger stick!! Så Jaz fick lägga paketet på byrån o vi gick ut. Jaz fråga varför han gjorde så! - ja vad ska jag säga... Omogen o beter sig illa. Är skitledsen men inget jag tänker visa för Jaz. Detta förhållandet kommer inte hålla.... Vad gör jag för fel? 

Blir bita ihop o ha en jävla fasad .... Så trött på alla misslyckanden.. Sen gällande  fb så skrev jag ut igår att det blir gemensamt kaffekalas på lördag då jag vet hans mamma o pappa vill komma. Sen har jag även några i släkten som inte kommer om de ej fått någon inbjudan, så till svar på de inlägget varfall så skriver stoffe att han inte kommer. Va är problemet? Ah ... Zezze arg, ledsen.... Vill ryka av några hårtussar... Men nej inget som hjälper.
Ha de gott allesammans.
Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar