onsdag 28 januari 2015

Fullt upp...

Ja då vart de tisdag igår o massa på schemat. Dock hann man inte med allt som man planerat. Började med läkarbesök med Jaz kl 9. Inget framsteg där som man hoppats på. Sen vs de bara att åka o lämna henne på skolan när de va klart. Sen blev de snabbfika på fahlmans med Nettan o Kim. Försökte jaga en nageltid men sket sig. Sen klockan så pass att de va hem o lämna de man hade med sig. Betalade räkningarna, sen iväg till Jaz skola igen.,.denna gång var de tandläkarens tur att få ett besök. Så väl klara där blev de hem o börja på maten. Redan vid den stunden kände jag att jag inte mådde toppen.
Men gjorde klart maten varfall o käka. Sen terra lillbrorsan en om jag hunnit sälja hans mobil. -nej inte än men snart Lippi.
Så efter maten blev de åka o sälja luren till han o handla hem lite som var slut. Men efter hemkomsten var de inte många knop i denna kropp. Så gick o la mig vid 21, men Jaz höll på att ropa ett tag innan jag fick nån ro att somna. För en gångs skull var de skönt med sömn, men vaknat flera ggr i natt. Vet dock inte varför. När klockan ringde i morse kände man sig överkörd av en ångvält el nåt. Skulle jag jobba el inte? Vet att det alltid e kludd att få in nån på jobb, så valde att jobba. Så efter att väckt Jaz o fått i familjen frukost var de bara att bege sig...
Så här sitter jag o snörvlar o har mig, haha... Så längtar hem till min kudde redan faktiskt. Så ha de gott allesammans. Puss o kram 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar