tisdag 20 januari 2015

Glädje

Ja jag måste berätta... Idag var jag tvungen att sluta lite tidigare pga att Jaz skulle på återkontroll hos tandläkaren.
Då Jaz skola bytat område så var de så pass nära så jag kunde gå från jobb. Snöblandat regn så man såg ut som en våt hund när man väl kom fram. Stod ute på parkeringen ett tag när 2 tjejer kommer gåendes. Båda med ett leende o frågar vad jag heter o om jag väntar på någon. Berätta då vad jag hette o att jag va där för att hämta jazmine. Då säger tjejerna till mig - vad du e vacker! Lite paff blev jag så tackade. Sen fotsatte de fråga massa. Då kom Jaz klass gåendes o Jaz blev överlycklig när hon såg mig.... När jag o Jaz skall gå därifrån skriker hennes klasskamrater som frågat ut mig innan  o frågar varför hon inte sagt att hon hade så fin mamma. Blev ju helt varm.... Goa ungar...

Puss o kram på er!

1 kommentar:

  1. Gulligt! Men så rätt de har, Jaz har en riktigt fin o underbar mamma ♥

    SvaraRadera