måndag 12 januari 2015

Helgen

Ja min lediga helg e över o den gick alldeles för fort...
I fredags kväll försökte jag desperat att få tag på nån polare som ville joina mig på kaffe på mezo men ingen hade tid att joina, så blev en runda med gubben o sen hem. Men väl hemma var jag fortfarande rastlös så tog en pw. Hamnade även hos Lippi o Sara en sväng där de blev en kopp kaffe. 



Sen lördagen blev de lugn fm. Försökte även denna kväll att få med mig någon på kaffe men nej. Så då ingen ville joina mig blev de joina Nettan o Emelie o även Sonny. 


Så drog till Dalhem för några bärs, sen en pw till Fredde där jag va hos Lippi o Sara en stund på kaffe. Sen kom hjärtat o hämta mig då han själv skulle hem från Patrik. Väl hemma blev de kudden direkt då de var tänkt jag skulle spela paintball på söndag fm med småbröderna. Men då de blåste för jävligt hoppa jag över de o drog till Ikea med gubben o Binis. Hann även inom väla en sväng o laga min klocka. Efter de blev de  kattarp o lämna Binis sen hem. Väl hemma kom sissi förbi en sväng o vi fika. Drog även en sväng till gocarten men de visa sig va klara. Så drog hem o tvättade... Efter tvätten var jag sjukt rastlös o fråga om gubben joina pw, men -nej!! Haha... Kan vara farligt att röra på sig ute i friska luften. Men laddade luren o drog ut på min pw. Så mitt i natten va man hemma o fortfarande rastlös. 


Va fan , haha... Halv två stod jag o hängde tvätt. Kollade tv, hjälpte heller ej, så la mig i säng med lite musik, vilket gjorde jag kom ner i varv. Så nångång efter 3 somna jag. Sen 6,30 ringde klockan o kaffet var de första jag tänkte på. Ögonen duktigt sega, men va fasiken, de som inte dödar de härdar. :) så ha en Nice måndag o vecka på er! Puss o kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar