lördag 17 januari 2015

Tors-lör

Ja då kör vi en kort update i mitt tråkiga liv, haha!!
I torsdag blev de en runda till thores hörna på morgorn där även Nettan, sissi o William joina. Så va riktigt härligt att bara få vara för en stund. Sissi körde mig sen till jobb. 
Sen efter jobb fick jag min avi, då hade mitt paket från gymgrossisten kommit. Alltid lika roligt med paket, fast man vet va de ihäller, haha... Vet jag e som ett barn. 

Så efter jag smakat de blev de en runda ut i skitvädret. Riktigt kallt o blåsigt va de, så bestämde mig att ta en pw till solariumet på plantan. O kan säga när man väl låg där va de riktigt jäkla skönt. 

Sen efter de va klart var de bara att ta en Pw hem. Sen fredagen blev skicka huliganen till skolan. Jag börja inte förrens em så blev till solariumet på stattena. Där kan jag bara säga wow vilken genrös ägare. Fick prova sun shot som smaka ananas/kokos, god, sen om den hjälper de lär vi märka. Den skulle hjälpa kroppen att bättra på färgen lite snabbare. Fick även 5 min extra i solariumet. Så tack till den killen. Efter solariumet var de kaffe o pw med Nettan som stod på schemat. Dock blev de inte den långa runda som jag hade velat, men de tar jag igen idag , hehe. 
Sen när jag jobbat klart var de hem o fixa lite. Trött som ett as, så hoppade över min längre pw. Istället blev de maxi o handla grönsaker till min soppa o sen blev de hem o få besök av lillebror o Sara.


Sen efter deras besök va de raka vägen i säng. Sen att smyga upp i morse va mindre kul. Ont i skallen o skittrött..
Så får väl bli soppa o em powernap när jag kommer hem idag. För sen står solning o en extra lång pw på schemat. 
Sen tack för i morse sissi o William. Så trevlig helg på er alla. Puss o kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar