måndag 5 januari 2015

2015

Ja då vart de nytt år o arbetsdagarna tickar på. Nyårsdagen spendera jag på jobb sen var de hem o fixa käk till familjen då Sara o Lippi kom. Mamma orkade inte joina. Sen kom även Jonathan en sväng. Så killarna lira ps4 o jag o Sara rita med Jaz.

 Sen fredag var de jobb igen men inget märkvärdigt. Lördag jobb igen. 

Sjukt kallt ute. Fick även mat sällskap denna kväll. Lippi, Sara o Annika kom på mat. Så blev ris o kycklinggryta. O lite glass till efterrätt. Jaz valde att spendera sin dag med Selma o hennes familj. 

Så först bio o tittade på tingeling, sen valde hon att sova över där. Sen söndagen bar de av till jobb igen i sin vanliga ordning. Där blev de hjälpa Linda med Musses bil när jag slutat jobbet. Sen hem. Men bussarna går ju skitglest på helgerna så tog ett bra tag innan jag kom hem.

Där väntade besök. De va svägerskan o Moa. Så blev att vara social innan de var dax för att fixa käket som blev ris o kycklinggratäng med Thai curry. Sen var de tvätt 18-22 som vänta för min del. Trött som ett as igår, så stupade i säng så fort tvätten va klar. 


O idag va var de samma gamla visa åter till jobb. Men idag vakna faktiskt tösen innan jag hann åka till jobb. Så blev mys med Otto i soffan för deras del. O här sitter jag nu på jobb. 
Ha en fin vecka allesammans.
Puss o kram på er ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar