fredag 23 januari 2015

Snabb update

Ja de har blivit en paus på någon dag då jag varit sjukt trött o förvirrad. I söndags blev de gott från bageriet till mig o min brukare. Även en snabb visit till Nettan. 
Sen måndagen var de jobb o de vanliga rutinerna. Sen tisdagen vet ni redan ( stoffes födelsedag) 


Men va även hos Nettan denna dag o hjälpte henne med håret. Så de blev ljusa slingor där.
Sen onsdagen blev de handla present till Selma o gratta henne. Sen blev de även ut med Emma på pw. Riktigt härligt ;)
Sen igår var de en rörig dag för mitt huvud. Åkte till jobb lite tidigare o fixade ..så efter en snabbfika med Nettan o Joel o tebax på jobb fick jag frågan va jag gjorde där! Åh... Börjar jag em var de första jag kläckte ur mig... -ja Lizette... Så du kan vända igen! Haha... Jahapp, åter till Nettan en sväng, där även Helen, Levi o engla va. Så efter en kopp kaffe där blev de ner till systemet för ett ärende och sen inom o tog en snabblunch.
Åter på jobb var de mesta klart, så blev en lugn em.
Efter jobb blev de upp till Camillas för att möta upp sissi o William. Där blev de en snabb lunch sen hämta gubben mig. Därefter raka vägen till svärmor o svärfar o hämta ägg, sen hem för att hämta min avi o mammas kort. Sen var de snabbt ner på Eskil o netto för att fixa lite ärenden till mamma. Så med 3 tunga kassar var de hem o packa upp o hjälpa mamma. Var sjukt trött men de märktes oxå då jag skulle byta hennes gardiner. Först trädde jag på en längd 2 ggr så de blev en båge. Sen rätta jag till de i skulle trä på nästa. När jag sen skulle hänga upp de såg jag att den andra längden var fram o bak.... Gah!!! Jajaa... Rätta till de o hjälpte Mami i säng. Drog hem o käka, den var jag helt slut. Skulle städat inför helgen, men kunde knappt stå upp så blev ett försök till pw, men med Jaz tjat var o varannan minut blev de ingen. Så gick upp o tog en dusch sen var de raka vägen nästan i säng.


Sen idag vakna man sjukt seg. Jätteont i axeln o känner en knuta, så får be Jaz knåda axel innan hon åker till sin pappa idag. Haha helt mörbultad känner jag mig. Idag står sjukt mycket på schemat. Hoppas bara att jag pallar med de 😬.
Lämna Jaz, handla, sola, baka, städa and so on.....
Trevlig helg på er! 
Puss o kram










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar