tisdag 18 januari 2011

Tisdag....


Ja då vart de tisdag o man blev väckt av telen som ringde. De va mamma som ville berätta att hon va stressad. Men de va så roligt för de va inget att stressa upp sig över enligt mig. Oväntade besök hör till när man bor i äldre hus.
Annars har de varit en lugn morgon. Fick iväg jaz idag utan problem.
Blev sen att ja smet inom bageriet o köpte med en bulle hem till frullen.
Så nu har den avnjötits medans ja checkat av lite sidor på nätet.
Nu blir de snart kolla tv. Sen får ja se om ja joinar gänget på SA när de skall luncha, eller om ja skall höra av mig till min polare i ekeby o åka dit en sväng o mysa med bebis.
Så min em e inte planerad än.
Men får inte glömma bort mina telesamtal idag.
Take care sålänge, så skall jag försöka uppddatera sen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar