måndag 17 januari 2011

Måndag em/kväll


Ja då vart man hemma från jobbet. Blev en tur till Väla med Emelie idag. Sen intog ja min lunch på delicious house. Där träffa jag på delar av gruppen från SA ...haha. Fast de ante mig.
Lillan sitter o kollar playhouse disney o jag skall ställa mig o fixa lite käk.
Tror de blir pasta cabonara idag.
Ingen vidare ork att göra nåt avancerat. Sen blir de väl mysa lite i soffan med jaz innan hon skall nattas. Sen får ja se om ja kollar början på handbollen mellan sverige o sydkorea.
Vet varfall att 21 blir de csi...de missar man juh inte. Sen kommer de väl bli en uppdatering på bloggen ikväll om jua orkar o inte glömmer bort de.
Take care...

Poss o Kram

Ni får gärna kommentera om ni läser eller har något ni undrar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar