lördag 15 januari 2011

Lördag den 15jan

Ja då vart de Lördagkväll och helgen framme...
Blev ingen vidare sömn denna natten. Haha...
Jag o naim satt o jäklades med hans systerson..stackars jäkel.
Men men...
Sen i morse var de upp o färga underhåret blond...men fy fan säger ja bara som de ser ut nu.
Men får bli några gånger till innan de ser ut som jag tänkt mig.
Hade tänkt att jad skall få klippa mig, för den killen e verkligen duktig.
Min syssling jasmin svarar juh inte, så får fixa de på eget bevåg.
O frida på hard rock salong i klippan e osså en tjej som verkligen kan klippa, men där kostar de en del o brukar vara en lång kö...för att få just henne till frisör.
Kom dit o hamna hos den andra tjejen förrförra julen, men blev inte riktigt nöjd med resultatet. Får juh inte glömma tacka svägerskan erika för hjälpen med håret i morse.
*tack* Sen nu väntar jag in min andre bror o min andra svägerska. Nu e de vår kväll att mysa. Sen hade jag tänkt fjäska lite för karin om hon vill ta en omgång till på mitt hår idag...o förhoppningsvis skall de bli lite ljusare.
Neh nu skall vi iväg o handla, men kommer kanske en uppdatering ikväll.
Take care...

Poss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar