tisdag 18 januari 2011

Tis em/kväll

Ja då vart timmarna jobbade o nu sitter jag här med min lilla tös.
Lät hon bestämma vad vi skall äta idag...o kan juh meddela att de blev inget avancerat precis. Nudelsoppa!
Så skall snart ställa mig o fixa de under tiden hon kollar sitt barnprogram.
Idag var de faktiskt lite kul på jobb. Har en brukare som inte kan mer än svordommar ja och nej. Men idag kunde han mer än så...till o med så han nämnde maträtten. Snacka om att man höll på att tappa hakan. Alltid små saker som gläder en.
Får se om de kanske kommer nåt mer nån dag....
Annars fick jag inte fixat de jag skulle idag....*ajja bajja mig ungefär*
Men skall se till att få de gjort imorn innan jag skall iväg o hämta jaz syssling i Kristianstad. Hoppas allt e bra med henne.
Neh nu tebax till sysslorna, så får ni ha de gott sålänge.
Tror de kommer ett inlägg ikväll om inte ja deckar på soffan, för känner mig enormt trött idag av nån anledning :s

Bye bye solong...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar