måndag 17 januari 2011

Måndag..


Ja då vart de måndag igen o en ny vecka.
Kom på idag att jag glömt ringa till läkaren o boka en återtid...men men.
Inte hela världen...haha.
Idag blir de lämna jaz på förskolan, sen blir de köra o hämta upp emelie o dra till väla, sen till jobbet därefter. Imorn e de dax för Emelies gbp operation.
Så blir jag som hämtar på onsdag. Sen på Torsdag e de planerat att jag skall ner till min lilla kicka Anette i Lomma.
Så blir att mysa med lite bebis, dricka kaffe o snacka skit? haha...
Sen fre, lör o sön e de jobb som gäller.
Grått o disigt e vädret idag o inget att hurra för, men glad för att snön börjar ge med sig.
Var +8 igår som mest vad jag vet...så vårgraderna börjar komma smygandes.
Fast inget klår sommaren...Hade varit riktigt nice med de.
Neh nu blir de göra sig klara här o gå...

Poss o Kram sålänge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar