fredag 14 januari 2011

Lång dag...


Ja idag har de varit en lång dag o den e inte över än.
Har varit på Skånsk Arbetskraft hela veckan....och över förväntan så trivs jag mer o mer där.
Men känner att jag måste kolla efter ett nytt jobb.
Ett jobb som ja kan ha dagtid o där jag har fast anställning.
I dagens läge e de väl inte så lätt att hitta ett sådant arbete, men jag e verkligen inte den som ger upp.
Känns som de e så mycket jag vill göra, men vet bara inte vart jag skall börja.
Skall jag studera vidare eller skall ja ha de som jag har de?
Mina mål e väl precis som alla andra att ha hus, hitta den man vill leva resten av sitt liv med och ha ett jobb man trivs med så man kan leva gott på äldre dar.
Men men...
Idag har jag o jaz unnat osså pizza fast de e de minsta vi behöver just nu.
Men de e helg o vad vore helgen om man inte fick unna sig något gott.
Sålänge vågen visar neråt e jag nöjd.
Neh nu skall ja kolla en film o natta mitt lilla hjärta innan bror o svägerska kommer för att sova över.
Ha de gott o take care....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar