söndag 16 januari 2011

Söndag..



Ja denna dagen börja med att jag hade en morgon pigg dotter....
Sen ringde telefonen...de va nina som fråga om jag var vaken.
Klart man va de...här har man inte tid att sova.
Blev att slänga på sig kläderna o åka till henne.
Hade lovat henne att köra o hämta en sängram de skulle ha ute från påarp.
Var inga problem att hämta den...sen blev de hjälpa till att lasta av o bygga ihop ramen. Blev fint till sist.
Passa även på att leka lite med sessan.
Sen var de bara att bege sig hem. Väl hemma kom jag på att vi hyrde film igår som skulle tebax, så åkte till maxi o lämna tebax den o handla lite fika till besöket som skulle bli lena, micke o jonathan idag.
På vägen till maxi ser jag helen, fredrik o lilla liam. Kom då att tänka på att jag får asa mig dit bort nån dag osså.
Sjukt att tänka så, men ibland så önska man att man hade mer tid...känns som man inte hinner med så mycket.
Under tiden vi handla hörde vi av oss till lena o fick då att vi skulle mötas upp på knutan 16. Så dit begav vi oss o sen till kingelstad.
Trodde ja aldrig varit där ute, men de visa sig att där ute hade jag visst de varit o kört. Satt o hade de mysigt en stund, sen var de bara att bege sig hem innan klockan ticka iväg.
Trodde faktiskt ja körde fel...men de gjorde ja inte alls.
Ibland e de tur att man litar på sin instinkt.
Väl hemma blev de bara att slänga på sig mjukiskläderna o nu sitter man här.
Imorn e de jobb o förskola som gäller för oss. Evetuellt en morgonfika osså med emelie. Men de märker ja..haha.
Neh nu skall jag göra klar lillan för sängen...sen kanske de kommer ett inlägg till ikväll.
Ha de gott....

Poss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar