tisdag 25 januari 2011

Tisdag kväll...

Sitter o tittar på sofias änglar som starta idag på kanal 5.
Men de gjorde bara att jag själv nu sitter här med tårar i ögonen o inser att igår var de min första födelsedag utan pappa.
De gör ont o tänka på att de e nåt man aldrig kan få tillbaka.
Men men...
Får mig själv att oxå o tänka på min god artade tumör.
Har fått tid nu till mitten av mars typ att röntga den...hoppas inte den har växt.
All pappas skit börja med godartad o friskhetsförklarad, men något år senare e han död.
Hatar alla sjukdomar...önskar man kunde utrota de...men tyvärr e inte fallet så.
Men något ja kan säga e varfall att i dagens läge känns de som de flesta e sjuka på ett eller annat sätt.

Neh nu skall ja kolla klart tv´n, sen blir de kudden tidigt för mig...

Poss o Kram sålänge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar