söndag 28 februari 2016

Söndag

Ja gårdagen var lugn jämnfört med andra dagar. Blev som sagt jobb, sen hem för att mysa med dottern. Gubben såg man inte röken av då han låg fylledålig hela dagen. Pröva även på Olw nya räfflade med barbacue, men de var heller inte i närheten av de barbacue chipsen jag saknar. Men helt okej var de ändå. Hittade inga Kelda baser igår, så ska se om jag hittar de imorn... För måste buzza in de snart. Idag blev de inställd fika med sissi då Sussi o Kelly skulle fika med de istället, så jag unna mig frulle hemma sen åkte jag o handla lite smycke istället. Sen joina Binis mig en runda...
Sen ikväll blir de bio med Jaz. Då skall zootropolis ses. Verkar faktiskt vara en rolig film. Så får se hur betyget blir därefter. Ha de fint. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar