onsdag 3 februari 2016

Onsdag

Ja få får jag skriva ikapp mig lite. I måndags eftermiddag åkte Emelie med hem. Sen blev de vi åkte till väla o toys r us för att leta present. Så när vi kom hem blev de käk o ett litet firande av min huligan. Även Selma kom förbi en runda. 
Sen gårdagen vabba jag, även besök hos kurator med Jaz, plus att jag fick pendla till jobb ett par ggr då ingen kunde hoppa in (stress).
Varfall blev en fika med Jaz och en falafelrulle från stan med oss hem till käk. Var även iväg o tanka o handla till Mami igår. Sen fick jag även em min glossybox..
Idag är de mesta i sin ordning. Jag, gubbe o Emelie på jobb o Jaz e hos mormor då hon inte har någon aktivitet idag. Idag blir de mest troligen lasangette o sallad till käk. Ska även försöka unna mig en solning ikväll. Men de återstår att se. Känner mig på ovanligt bra humör idag, haha!
Men vet dock inte varför...
Ha de fint alla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar