söndag 14 februari 2016

Söndag

Ja igår blev de repris på maten. Sen blev de inte många knop för Jaz o stoffe. Stoffe somna på soffan och Jaz fastna i nån film på datan på sitt rum. 
Även katterna vila så där satt jag o uggla. Efter en timme fick jag nog o plocka ihop panten o körde iväg med de. 
Handlade lite lördags godis till familjen. Såg även till att få fixat mammas alla hjärtans dag present. Så efter jag handlat klart körde jag inom Mami o lämna en bit mat (varmrökt lax), blomma, vaniljhjärtan o lite godis. O de var uppskattat från henne. Sen var de hem till mina osociala  familjemedlemmar ... Haha!
Men när jag väl kom med kassarna så var de 2 stycken som stod med huvudena i kassarna. Ja sen när de fått sitt så intog de typ samma position. Jaz data o stoffe kolla nåt på tv.... O där satt jag igen! Hade planer att köra till Nettan el sissi... Men blev aldrig av. Tog mig en öl o satte mig i soffan. Sen blev de kudden runt 00. Idag vakna jag flera omgångar innan klockan ringde... Vf vet jag ej. Men vet så pass att i natt har jag hört min rygg knaka ett x antal ggr. Hade velat få den undersökt egentligen då mina problem med den kommer från o till. Men men. Gick upp varfall när larmet ringde. Kände mig på bra humör. Så blev pannkakor till frulle. Gott! Körde sen till jobb där jag nu befinner mig. Skall strax fixa brukarens handling. Sen efter jobb tänkte jag försöka få med mig nåt hem till de. Nån blomma kanske.? Who knows! Ha de gott allesammans o ha en fin alla hjärtans dag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar