lördag 13 februari 2016

Dålig update! Lördag idag...

Ja nu har de varit dåligt med uppdatering. I onsdags blev de väla med Jaz. Träffade även på Nettan o Elin. Blev att jag fick springa runt med Jaz tills de nästan stängde. Men hon fick handlat, 3 trosor, ballerina skor, en hoodie, 2 linnen en penna och en godisstation. Och japp där e ju en del kort kvar, så lär bli jag får springa mig trött där en annan dag med tösen.

Efter väla blev de Willys o handla till Mami o lämna de. Sen va de hem o slänga på sig pyjamasen. Såg även att hjärtat köpt en orchide till mig. Blev jätteglad! blev kudden i tid denna kväll. 

Sen torsdag vakna jag trött men tog mig igenom den jobbedagen oxå. Binis o micke skulle joinat på eftermiddagen men blev framskötet. Sen fredagen vakna jag   skittrött fast jag sovit bra, men efter kaffet blev de andra bullar... Haha! Möblerade om bordet, diskade upp, plockade undan . Sissi kom förbi, sen blev de frulle på espresso house i norra hamnen. Sen blev de väla där jag köpte hem mina svarta rektangulära matta tallrikar. Sen hem o lämnade de, sen blev de jobb. Efter jobb var de handla dagens käk. Hem o laga de samtidigt som stereon fick gå varm med lite musik. Sen blev de bara en lugn kväll med familjen o Selma.
Sen idag vakna jag pigg för en gångs skull. Så vart ta sitt morgonkaffe, skriva lapp till gubben, pussa hejdå till Jaz som var vaken o sen mot jobb. O nu e man här. Änsålänge e energin kvar, så hoppas de håller sig tills efter jobb. Har även hunnit sola en runda idag. Ha de fint o trevlig helg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar