söndag 14 februari 2016

Alla hjärtans dag.

Ja idag är de alla hjärtans dag. Fick varfall fixat en blomma till både gubben o Jaz. Sen fick de varsin lott o kort, choklad o Jaz fick även ett doftljus. 
Jaz blev skitglad o stoffe sa tack. 
Det var de.... O nej jag har inte fått nåt! Här e man inte värd nåt. En stor kram med orden jag älskar dig hade gjort en glad o på bra humör, men varför ska jag få de lixom. Haha! Fixade kebabtallrik till käk idag, va sjukt längesen man käka de, men shit så gott. Dock fick jag bara i mig någon tugga tills de sa stopp. Så resten hamna i kylen. Sen blev de soffan en runda. Hann typ bara landa tills micke ringer. Svarar o får då veta att hans syster anklagar mig för att läckt info från en sida, vilket e helt jävla fel. Så ska bli kul o se om jag blir kickad/ blockad därifrån. Ska fan ha bevis om de blandar in mig i nåt.... 
Nej nu ska jag bädda rent tösens säng, starta lite ljus o ta på mig mjukiskläder o ladda upp inför den nya jobbeveckan.
Ha de fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar