torsdag 3 maj 2012

Veckan springer iväg..

Ja att de var i söndags jag skrev sist, trodde jag aldrig. Veckans springer iväg o snart dax att jobba igen. Tänkte att eftersom de brukar vara jobbigt att läsa en massa så tänkte jag att bilderna skall tala för de mesta.
Ja i måndags blev de en promenad till laröd o sofierokiosken där vi avnjöt en god glass. Efter det blev de bussen till stan för att sen byta buss hem. Väl hemma blev de byta om, sen lämna jaz till musse, o jag mami o bror o erika åkte o handla för behövde få hem lite saker.
Sen tills kvällskäk blev de kycklingwok.... O samtidigt som maten blev klar kom linda med jaz o även hon stanna en stund.
Ja sen dagen efter vet jag att jag mådde skit när jag vakna.... Men när jag väl satte igång med allt här hemma så blev de bättre o jag fick lust till en massa. Så de hela sluta med att jag gjorde en smörgåstårta, jag diska 2ggr, tvätta, handla, laga mat, baka kladdkaka m.m. Så kändes som en del hände denna tisdag.
Ja sen onsdagen sprang iväg. Blev jag lämna lillan...sen tog jag en promenad bort på berga där jag mötte upp nettan. Sen gick vi till engelbrektsboden där vi mötte upp linda.... Sen bar de iväg till väla för oss 3 pinglor...
Efter ett varv blev de kläder till jaz o ett par pumps till mig. Underbart väder hade vi osså, så kändes lite dumt att vara inomhus, men kul hade vi. Så tack babes för ett fett nice dag ;)
Efter rundan på väla blev de hem o byta om, sen iväg till jobb för att fixa papper. Sen blev de därifrån till stattena o mötte upp svägerskan. Sen tog vi bussen till landet.... Väl hemma hos mami blev de att starta grillen o grilla lite. O gott blev de. Men man hann inte smälta maten precis...för direkt när vi var klara fick jag frågan från bror om jag kunde tänka mig att köra hem hans gatubil från stan till mami. O inte mig emot :P i love that kind of cars...så vi drog till hbg o garaget o hämta den. O visst var de härligt att få köra den... Ja sen igårkväll hände de inte mycket mer.
Ja sen idag vakna man med värsta skallebanken...så 2 piller o sen la jag mig igen. Sen vid halv elva gick man upp o fixa frukost. Efter frukosten blev de ut i mammas trädgård där jag satte mig med min katt o chilla en stund. Men de blev alldeles för varmt...så blev in igen. Men allergin var juh as jobbig. Fick en pilla av erika, o de härda de hela lite, men men. Sen slog skallebanken på igen o jag la mig igen. Sen vid tre väckte mami mig o hade då gjort wienerbröd i ugnen, så de kunde motstå de. Efter fikan blev de mys med kisebebisarna, sen kom lippi o hbg stod på schemat.
Så inom åstorp o mötte upp emelie som hade jaz...o därifrån blev de hem. Men hann typ bara innanför dörren innan mia kom på besök....så blev en chill kväll. Imorn o helgen lär man ha fullt upp, så bli inte förvånade om bloggen skulle dröja nån dag... Puss o Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar