fredag 11 maj 2012

Fredag

Ja igår blev de tyvärr förlust för vårt kära HIF :( Men bara hoppas de reser sig o sköter de andra matcherna snyggt :D Ja de blev en lugn kväll för mig o lillan.
Fixade en köttfärssås med massa vitaminer o till de pasta. Sen vid nio sov lillan o jag luta mig tebax i soffan för att kolla bb. Idag var de ren tur att jaz väckte mig. För hade glömt ställa väckarklockan... Men hann upp i tid. Så efter att ha kollat att hennes packningsväska till mormor var klar begav vi oss till dagis. Sen blev de inom ica o handla nybakta frullebullar.
Väl hemma var de bara fixa de som stod på listan, diska, ams m.m. Efter de ärendena var de 3 kvar...o med hjälp av bror gick de ärendena snabbare än jag hade gjort de själv med buss. Så tack bror för hjälpen.
Så nu har man lite chill tid innan man skall bege sig till jobb. Efter jobb blir de snabbt hem o byta om, sen blir de billesholm o vara barnvakt åt hugo o moa. Antar att killarna skall kolla hockey, så jag o moa hittar väl på nåt. Neh nu skall fortsätta här, men ha en super helg! Puss o Kram på er ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar