onsdag 16 maj 2012

tiden rusar..

Ja de var juh inte tänkt att de skulle ta sån tid att skriva ett inlägg här. Men fullt upp som vanligt. Lillan blev dålig i måndags natt efter vi varit hos mami, så blev att sjukanmäla huliganen på tisdagen. Har även hunnit varit på mötet på ams...o där blev man inte mycket klokare... Men får se vad som händer nu framöver! Skulle ha lagt in bilder nu sen lite från sakerna som har hänt o gjorts sen söndags. Men hittar inte kameran, så får langa in bilderna senare idag. Igår kom mami o lippi på oväntat besök till mig, erika o jaz...så de hade med en bit smörgåstårta. Gott, så de käka vi. Senare på kvällen färga vi första omgången av mitt hår, sen blev de vi fixa erikas hår o sen gick vi lös på mitt igen. Nu har jag grymt många färger, men kopparröda o blonda slingor las i igår...så får se om jag lyckad med resulatet lite längre fram i sommar...o nej jag tänker inte bli blondin...haha... Sen idag var man hemma med lillan o erika begav sig vid middagstid. Efter de kom emelie, josse o nicole på besök. Så satt o snacka, o även benjamin kom en runda. Så ja de var stora drag om dagarna som gått...fått diskat upp o tvättat en del så nice. Sen angående ö-a dagarna så lär de inte bli av, har hört att de skall ställas in...så får se vad som händer. Take care o natti vänner! Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar