söndag 13 maj 2012

Söndag :D

Ja igår blev de att mina bröder o svägerskor kom. Satt o snacka o jag gubben o svägerskorna drack gott....Hann även baka en sväng kladdkaka med kokos, o gott blev de! Bröderna drog iväg på bio, o vi andra chilla. Kolla även hockeyn som de blev vinst i...så gött jobbat sweden :D 4-0 sluta resultatet. Erika o karin blev på g efter att ha druckit 1½ bag in box...så de gjorde sig i ordning o drog ut på stan med anette som kom in från ö-a. Ja både jag o gubben satt mest o gäspa vid midnatt, så blev sängen för oss två. Han somna på 2 röda....o jag vred o vände mig ett bra tag innanjag fick ro i kroppen. Fast gubben var juh en bidragande faktor. För en kort stund efter han somnat blev han knäpp tyst...sen kommer världens andetag, precis som de var de sista han skulle hämta. Jag satte mig som fjäder rakt upp o var beredd att kolla läget. Han hosta till o börja sen svälja väldigt ofta. Hmm, va händer? Skall han spy nu? hämta hink?, hmm neh jag avakta ett tag till...sen börja han snarka gott igen. Men sen låg man o hade ett vakande öga på den människan med jämna mellanrum. Så hjärtat vet hur han skall skrämmas varfall. :/ Idag vart man upp o tog ett tag bland disken som där blev ett berg av igår. Hann dock inte ta allt, så blir en omgång ikväll om jag hinner. Innan jag drar till mami o landet. Sen när man vart klar med de vart de frukost o dax att bege sig till jobb. Nu när man e på jobb har man sett hur himlen har blevit helt molnfritt o de e superväder. Men alltid typiskt att det skall bli så när man e på jobb. Nu när man inte har så mycket att göra i veckan så kommer det säkert vara en massa regn o oväder som sist. MEn återstår att se. Nu skall jag fortsätta här. Ha de gott allesammans... Puss o Kram på er o ha en toppensöndag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar