tisdag 22 maj 2012

Stress!

Ja nu har man kommit till en period där de e en massa som skall hinnas med o göras. Fått ringa återbud till jaz läkare 2ggr...så hoppas på en ny tid nästa vecka. Annars drar huliganen imorn på läger med dagis, o det har hon sett fram emot jättelänge nu. Så det tror jag att hon uppskattar. Var o införskaffa en sovsäck igår då min gamla tydligen blevit slängd. Men de mesta e redan packat till henne. Sen torsdag hade jag tänkt fixa mina naglar när jag ändå e barnledig på kvällen. Sen fredag fixa de sista inför bröllopet man skall till på lördag. Men kommer nog bli bra... Tiden den springer iväg....skall bara hinna med allt sj, plus att jobba. Ja sen e de juh osså df jag inte bloggat, för har inte hunnit med ... Så df fick de bli ett snabbt inlägg här med en snabb update. Bidlerna som skulle tala för sig sj har jag heller inte hunnit lägga in, men de skall jag se om jag kan fixa ikväll. Allt hänger på hur allt kommer flyta på när man e hemma o om jaz e jätte hungrig and so on. Neh nu får ni ha de super i denna goa värme, så skall jag fortsätta här. *over and out* Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar