söndag 29 april 2012

Söndag..

Ja efter jobb har tiden gått snabbt, men har haft en toppenkväll. Efter jobb blev de möta upp binis sen hem till mig. Där blev de ladda mobilen o lämna väskan. O kors i taket..mobilen ringde..var heelt hundra på att det var andre...men FEL!! De va hjärtat som ringde...så de värmde! Trodde faktiskt inte att han skulle höra av sig. Så när babe kom vart de nästan dax att dra direkt. Blev vi drog ner till stan o mötte upp andre o jaz...o hon vart helt speedad o överlycklig när vi sågs. Hon hade fått åka massa karuseller för andre. Så man kan juh gissa vem som kommer favoriseras bland hennes morbröder. Andre berätta att han precis lovat henne bilarna osså, så då ingen ville åka med henne fick jag ställa upp. Så efter en tur i de radiostyrda bilarna blev de inhandla donuts o sen hem. Hemma blev de kaffe o donuts under tiden jag påbörja käket för idag. Kom på i bilen att jag glömt jaz väska o jacka i andres bil, så blev att ringa han. Så 10min senare mötte jag upp han nere vid vägen, o där kom även mia vandrandes. Så med gänget samlat blev de snack o käk. Varav binis va den första som gick. Blev förvånad att hjärtat både kom o stanna så pass sent som han gjorde trots jobb som väntar han imorn. Men kändes skönt o ha han här...*värmde hjärtat* o jaz var i extas hela kvällen. Ville inte sova då stoffe va här o skulle pussa o krama han hela tiden... Efter hjärtat osså hade åkt blev de soffan för mig, mia o jaz...kollade färdigt bb, sen gick mia. Så efter att ha nattat min huligan sitter jag här nu. Har precis pratat med mami nästan. Blev ingen flytt till ängelholm varfall idag o hoppas inte den kommer imorn heller. Annars vart de okej med henne, dock hade fötter o händer blevit svullna...så de skall kolla upp de. Låter som vätskesamling...men återstår att höra vad doktorn har att säga om de. Imorn vet jag inte riktigt hur de blir...låter som jag får skjuta upp de med hembygdsparken. Neh nu skall jag fixa lite här, sen blir de kudden för mig osså... Så natti vänner ;) o take care! puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar