söndag 29 april 2012

Söndag...

Ja då har man kommit till sista jobbedagen denna veckan. Var dock segt att gå upp då allergin inte varit rolig i natt inkl en envis dotter som hade sneflipp i natt. Men men. Kom vartfall iväg med henne till sin papi o jag gick till jobb. Under tiden på jobb vart jag tvungen att ringa mami o höra hur de vart med henne. Hon kände sig bra, men hennes prover hade inte varit toppen, så vad de vart för prover som inte vart toppen vet hon ej, så ingen hemfärd för mami idag. Dock hade de nämnt att hon skulle antagligen flyttas till ängelholm, då hon tillhör de. Men de skulle återkomma om svar angående de senast i em då de ev var fullt i ä-holm. Hoppas innerligt att de låter hon stanna här i hbg, för att pendla till ä-holm e fan inte kul... Ja annars vet jag att andre e med min tös på tivolit i stan...vilket hon sett fram emot hela helgen. Så de kommer säkert gå bra. Sen får jag se hur vädret e ikväll.... Funderar på att dra ner en runda till stan o kolla läget...ev dra till viking strand o gå en runda om det inte blåser för mycket. Imorn e de tänkt att dra till ä-holm o hembygdsparken om väder o allt tillåter. Så tar dagen som den kommer. Sen nån dag i veckan skall jag o jaz låna clara o ludvig...så jaz lär bli överlycklig, o vi kommer ut mer än vanligt. Så skall bli kul att ha 2 fina vovvsingar hos sig. Neh nu skall jag fortsätta här, men lär komma en update ikväll.... Ha de gott. Puss o Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar