torsdag 26 april 2012

Torsdag...




Ja tyckte precis veckan börjat, men nu e vi redans halvvägs.
Nu har jag lyckats 2 mornar i rad att få jaz att komma i tid till dagis, vilket känns väldigt skönt!
Var strålande väder i morse o man kände sig på bra humör tills man skulle till fiket...
I väntan på nettan kom de jag som minst ville ha just då...REGNET!
Som tur var var de inte som hela himlen vart öppen, men jobbigt nog att gå i.
Så de vart hem om efter fikan o hämta väskan o byta skor då man skulle gå till jobb i detta härliga väder osså *grr*
Så väl på arbetet var man som en dyngtrasa....droppa härligt om en.
Men de som gjorde en på bättre humör var min middag.
Nämligen mina vårullar i ris från ica.
E inte alls gla för sötsur sås o den kombon, men detta e bara så gott. O 25kr e inget jag klagar över.
Köpte även med mig en red bull för att få min energi o en bulle (ananas o kokos snäcka)från fiket i morse.
Men den kan jag juh säga var ingen höjdare för mig.
Den var alldeles för söt... Men men...nu har man provat den varfall...
Mötte även på mia på fiket, så hon slog sig ner med mig o nettan en stund.
Ja de e väl hur dagen varit i stora drag. Ikväll blir de hem o diska upp de sista på berget man har :P sen blir de soffan. Hoppas bara läkaren ringer snart för skall juh få veta idag hur vi skall gå till väga med min skit....

Ha de gott!!

Puss o Kram :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar