torsdag 4 augusti 2011

torsdag...

Ja då e de jobbedag 4 av 7 idag..
Snart helg...Alltså träffa babe. *längtar*
Denna veckan har man varit ovanligt trött, sovit mer än vad jag brukar o varit allmänt nere. Varför vet jag inte.
Saknat babe mer än vad jag brukar har jag osså gjort.
Mamma o jag fick rett ut lite av skiten igår sen i måndags, men har fortfarande inte fattat varför de e jag som skall säga förlåt när de e mig de hackat på??
Men e de bakom flötet så får de vara de...jag tänker inte sänka mig till deras grad.
Men brukar vara folks hackepelare. Så jag låter de kräka ur sig, sen sväljer ja skiten o låter de vara.
Men nog om de.
Efter jobb lär de vara lugnt...fixa nån käk, sen ut med jaz så hon får leka av sig lite. Tvätta o hänga upp en maskin. Lippi skall komma med systemkameran jag köpt, så nu kan jag ta tag i min fotgrafering igen. Dock inte den bästa kameran, men den får duga sålänge.
Eventuellt kommer binis förbi en sväng ikväll, men hon skulle höra av sig.
Ja de e väl lite av dagens uppdatering.

Ha de gott...

Poss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar