fredag 12 augusti 2011

Fredag...

Ja då e man inne på sin sista jobbedag innan semestern.
Skönt! För har verkligen sett fram emot att bara få vara. Men de kommer inte bara enbart vara så.
För skall hjälpa mami i huset, rensa ut lite där hemma, hjälpa babe i sin lgh m.m.
När de gäller nöje så e de grillningar o vallåkra som står på schemat.
De jag verkligen vill e att ha tur med vädret. Finns inget tråkigare än att ha regn på sin semester. Men tyvärr e de så det sett ut för de flesta detta året.
Igår kom mia förbi en sväng, så fika med blåbärspaj o vaniljsås.
Hjälpte även henne med lite bilder o så till fb. Sen var jag så jäkla rastlös så blev långpromenad med aska.
Så runt en o halv timme traska vi runt. Skönt var det, men blev fasiken inte mindre rastlös för de. Men kom i säng som vanligt framåt morgonkvisten.
Sen idag var de upp o chilla i 10min tills binis ringer o frågar om ja kan hjälpa tilda att komma till gantofta. Alltså via förklaringar då...
Men sa de e bättre om hon kör sträckan....så jag klädde på mig o bort till binis parkering. Sen drog vi till gantofta o vände.
Väl tebax var klockan så mycke så blev vinka av tilda o dra till jobbet.
O här e man nu.
Idag kommer de bli en soft kväll...(tror jag) Är juh massa man hade velat kolla som killhultsfestivalen, hässleholmsfestivalen m.m.
Men tror hjärtat e trött, så blir tidig kväll för honom. För han har juh äran att tvätta imorn bitti då han missa de förra lördagen :P
Ja de var väl liten uppdatering..

Take care!

Poss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar