tisdag 30 augusti 2011

Sitter här i min egen värld.


Ja lillan har redan somnat, har hunnit diska en omgång o maskinen tvätt e klar som bara väntar på att hängas upp.
Var hos nettan på kaffe imorse. Alltid lika kul....
Men lite sjukt att båda suttit o tänkt på samma sak.
På måndag skall vi kolla upp lite saker...sen kanske jag o nettan ses lite oftare o delar lite uppgifter.
Fick smaka en av nettans shaker hon går på nu när hon e duktig.
Smaken var melon o passion. Doften var fan inte hallon för de luktar skit allihop, men den smaka fasiken så bättre.
Funderar på om jag skall hoppa på en sån omgång igen där de e flytande på vardagarna o mat på helgen.
Sen mina powerwalks på de borde göra nån nytta.
Men skall bara hitta lite mer motivation.
Vill dock inte hamna i de spåret jag gjorde innan jag fick jaz.
Nej nu skall jag hänga tvätt o försöka vara lite nyttig här.
Take care!
Poss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar