måndag 8 augusti 2011

Måndag....



Ja då är det måndag och jag är ledig för en gångs skull....känns som det är evigheter sen.
Men dock mår man inte helt 100 idag. Känner av snuva o halsen. Men skall bomba med pencillin så de inte blommar ut. För att vara sjuk har jag inte tid med.
Ja igår efter jobb blev de till verkstan där jag mötte upp mami som berätta att min tös redan blevit hämtad av musse.
Så en syssla mindre. Fixa lite saker i bilen, sen körde ja hem bobban o in bitch(nicki)
Efter de tog ja o binis en runda hem o slängde ett par säckar kläder. Skulle även ta volvon till garaget, men den starta inte ens, så de får ja fixa nu nån dag i veckan. (dött batteri)
Så tog bil nr 2 till garaget o hämta upp mami, sen drog vi till Ättekulla o käka. Sen var de lämna tebax mami på verkstan där bilen stod.
Sen körde jag ner för skulle fotografera lite av solnedgången, men missa den igen, så får göra ett nytt försök nån dag.
Annars blev de en lugn kväll med att hänga tvätt. Sen blev de soffan.
Idag var de tänkt jag skall ner till gymmet, men väntar lite o ser hur de med halsen blir. Om inget annat drar jag dit ikväll/ i natt.
Neh om man skall ta tag i hemmet idag. Har juh inte haft tid för det på ett tag.

Take care!

Poss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar