torsdag 6 september 2012

Torsdag..

Ja detta har varit typ min lediga vecka, men jisses va man har varit överallt. Har fått fixat en massa som man inte kunnat göra på länge, vilket e skönt. En partytältssida till min balkong sen e den klar inför höst/vinter. Sen har man fått storhandlat...har varit hos nettan ett par ggr denna veckan på kaffe *tack babe* Sen har man fixat lite i hemmet, skickat in viktiga papper, ringt viktiga samtal m.m. Idag hämta jag lillan tidigare för lovat henne länge att vi skall baka bullar... Så det har vi gjort idag...blev lite kanelbullar o lite massabullar som ja kallar de... Sen ikväll har vi bara tagit de lugnt! Imorn blir de lämna sessan på skolan, sen blir de hämta erika o dra till tess i ödåkra o fixa naglarna. Sen blir de väl dammsuga en runda här o sen dra hem till binis o mata hennes katter. Ja vi märker va jag gör imorn... Glömde berätta att haf tog mig modet att ta mig till tobbes grav i söndags, men fy fan va jobbigt det var...gick först bara förbi, men gick sen tebax... Kände tårarna i ögonen o passa snabbt på att ta några bilder... Sen kom kakka med en vän, då kände jag att de jag var färdig o åkte... Men massa fina blommor va där... Neh nu skall jag ta o sova för har varit uppe sen halv sex pga tvätten i morse... Natti o sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar