lördag 29 september 2012

Livet..

Ja då vart snart oktober... Snart jul o massa saker står på schemat. Igår så vart jag o fixa mina naglar...under tiden vart mamma o binis o jaz på väla. När ja kommer för att hämta de så ser jag att nåt e annorlunda men kan inte sätta fingret på de. Binis påpeka, ser du inget...jo nåt e annorlunda men jag vet bara inte vad. Jaz tittar på mig med ett leende o visar att hon fått hål i öronen. Glad e jag , för har juh ett x antal ggr frågat om vi skall ta hål i öronen. Så nu har mitt hjärta hål i öronen så nu kan jag köpa bling bling till henne osså :D Annars så e de helg o jag sitter på jobb. Mina inneboende e på vift i lödde/lomma. Åh dampbarnet Thomas vågar inte svara en när man påpekar att han skall göra rätt för sig då han slått spricka i mitt bord. Trodde vuxna personer kunde uppföra sig, speciellt om man kommer från Lomma som skall anses vara ett vårdat folk...hmm. Men men... Annars blir de handledarkurs med binis i veckan, vilket skall bli kul...ett steg närmre binis körkort. Sen skall man på utvecklingssamtal på skolan med lillan. Sen skall jag även till sjukan o hämta maskinen som jag skall sova med... *hatar redan nu* För känner jag mig rätt så kommer jag inte ha ro i kroppen att sova med en sån maskin. Hoppas på okej väder, för då blir de även en tur till osby o hälsa på martina. Men de e bara en del... Funderar på att festa i helgen för att komma ut en sväng, men får se hur de blir då lillebror osså behöver hjälp. Ha en trevlig helg allesammans.... Puss o Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar