lördag 1 september 2012

Long time ago...

Ja jisses va tiden springer iväg... Har inte haft orken o engagemanget att blogga. Känns som livet just nu e en enda nedåtgående spiral. Men hoppas på att de skall vända snart. Vänner som skall kalla sig de, börjar jag sätta ett stort frågetecken på. Jag behöver de mer nu än nånsin, men e de till hands? Neh de har inte tid... Trodde att de vännerna man valde var ens extrafamilj... Men men... Igår vart de tobbes begravningsdag...jag jobba, men tror inte jag klarat av även om jag vart ledig. Så många tårar som denna människa fått mig att gråta e sjukt. Minns inte ens att jag grät så mycket över papis död, men vart kanske för man var mer förberedd på de. Tur man har en supergo mamma som verkligen ställer upp i alla väder <3 Vad hade jag varit utan henne? Sen på tal om annat så drog binis till turkiet idag, o karin till cypern för nån dag sen o även natta e iväg påp semester.... Känns som alla drar utomlands just nu. Sen köpte även binis sin första bil igår...o jisses va den e annorlunda att köra... Men de som e bra med den bilen e att man kan köra på både automat låda o manuellt. Så nu kan inte polisen säga nåt om jag kör med denna... :) Ja annars har min älskade tös börjat nollan...vilket känns sjukt. Hon var bara en liten plutta precis o nu börjat på skolan. Vet att hon trivs med skolan så de e skönt.. Neh nu skall jag fortsätta med mina sysslor här, men ha de gott allesammans. Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar