söndag 16 september 2012

Söndag..

Ja då vart denna helg osså över snart. Sitter på jobb o har fixat med de mesta redan. Sen efter jobb blir de hem till mitt lilla kaos. Skall tvätta o packa o förbereda inför imorn då jag drar från stan lite mer än ett dygn. Kommer bli skönt då livet känns som ett stort frågetecken. Denna helgen hade man heller ingen pojkvän sovandes hos sig.. Han verkar inte bry sig, vilken man blir ledsen över... För jag har nog fan råkat ut för alla de olika förhållandena som finns, misshandel, svartsjuka o nu en som inte bryr sig. Gah* finns de ingen som e (normal) NEJ, tydligen inte... Har vissa saker att se fram emot nästa vecka, vilket jag hoppas kommer få mig på bättre humör. Annars får man väl se va som händer..S Skall skälla lite på hbg-hem...för har fortfarande inte fått min nyckel till mitt extra förråd. Vill juh få ordning på min lgh vilket aldrig lär ske känns de som. Neh nu skall jag sluta kräka av mig o gnälla... Livet e ju en fest, så nu kör vi på ..... Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar