söndag 22 juli 2012

Söndag...

Ja igår blev de typ chill hela kvällen. Efter jobb blev de hem o duscha o käka. Även binis kom förbi. Efter vi käkat blev de hem till henne där jag kika på hennes nya kise. Efter de tog vi bussen till stan där vi gick en runda bort på norr o gröningen. Efter de tog vi en runda i stan osså...Blev vi gick inom 7-eleven, för de var ett av de få ställen som hade öppet o tog en fika. Sen blev de bussen hem o chill i soffan. Sen nu i morse märkte jag att hjärtat ringt o att nån med dolt nummer ringt... Så hoppas inte de e nåt som hänt. Efter jobbet blir de hem o möta mami som kommer in o stannar tills imorn. Även min goa svägerska åse kommer då jag skall hjälpa henne att baka tills imorn. Sen är de tänkt att jag skall kopiera en skiva te mami om ja hinner...men de beror på att jag lyckas fjäska upp oxen med skivan te mig, för hinner inte dra iväg precis. Neh ha de gott folk...take care. Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar