tisdag 17 juli 2012

Semester veckan slut...

Ja nu har man varit en vecka i göteborg med mami, stoffe, binis, erika, andre , lippi. Sen kom även karin, krille, linda, lukas o lovisa upp. Hade en rolig vecka med väldigt varierande väder. Jag o binis var väl de som flängde runt mest. Måndagen blev mest chill men även en runda till freeport outlet o handling på väg till lgh´n....tisdagen blev de ut till torslanda o almondy outlet., därefter en tur till öckerö o hönö. Sen onsdagen bestod av en tur till smögen o även karin kom upp. Torsdagen var de en runda i gbg som gällde. Fredagen skaffa jag o binis oss gbg-kortet, så vi va på universeum, liseberg, åkte paddan, sightseen bussen, o binis kippte sig... Även Bror med familj kom upp denna dag. Lördagen blev de till Älvsborgs fästning, nordstan, jag klippte mig, ringlinjen o liseberg med hela gänget. Var verkligen en upplevelse att åka atmosfear! Sen söndag morgon vart de packa, städa o dra till säve flygplats med bror. Sen var de raka vägen hem. Väl hemma blev de packa upp o hämta hem min tös. Sen var de chill resten av kvällen. Igår var de jobb o åter till verkligenheten.... kändes konstigt, men ser fram emot fler äventyr innan sommaren e slut. Fick även veta att jag vunnit en kryssning med oslobåten på deras fb sida, så funderar på om jag skall ta med min tös o dra till oslo en runda. Ja de e väl lite om vad som hänt! O grattis till svärfar som fyllde 70 igår. Igår kom även mami in en runda o stanna till idag ..så mys. Idag funderar jag på att dra till kul i juli med min tös...men får se hur vädret e när jag slutar jobbar. Så nu skall jag fortsätta här... Ha de gott allesammans. Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar